Minõségpolitika

A Karolina Kórház - Rendelőintézet célja, hogy tevékenységeinek fokozatos fejlesztésével a betegek érdekeinek állandó szem előtt tartásával, a mindenkori finanszírozási rendszerben biztosítsa az elérhető legmagasabb szintű ellátást és a betegek elégedettségét.

Ennek érdekében:

  • Olyan minőségbiztosítási rendszert fejlesztünk ki és tartunk fenn, amely megfelel a szakmai elvárásoknak.
  • Munkánkat a BELLA akkreditáció előírásai szerint végezzük.
  • Tudatosítjuk, hogy a minőségbiztosítás a vezetés minden szintjének feladata és felelőssége, melyet egyénileg és együttesen garantálnak.
  • Betegbiztonsági program működtetése.
  • A kórház valamennyi dolgozóját ösztönözzük arra, hogy az egyenletes minőség érdekében
    • munkájukkal és magukkal szemben fokozottan igényesek legyenek;
    • a Kórház minőségpolitikáját valamennyien megismerjék és elfogadják;
    • folyamatos továbbképzéssel törekedjenek munkájuk színvonalának emelésére.
  • Beszállítóinktól elvárjuk az általunk biztosított anyagok és szolgáltatások előírt és elvárható színvonalának garantálását.

Betegeink elégedettsége az igazi elismerése munkánknak, ezért minden olyan jelzés értékes és fontos számunkra, amely ezt igazolja, minden tevékenységünkkel kapcsolatos észrevétel újabb mérföldkő azon az úton, amely közelebb visz célunk megvalósításához.

Mosonmagyaróvár, 2016. április 1.

Dr. Bertalan István
főigazgató főorvos